دنیای این روزای من...

روز ها سرد اند، شب ها سردتر؛ نبض تنهایی من کُند میزند......

دنیای این روزای من...

روز ها سرد اند، شب ها سردتر؛ نبض تنهایی من کُند میزند......

******قبل از اینکه قضاوت کنی*******

قبل از این که بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی


کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن .


از خیابانها، کوهها و دشت هایی گذر کن که من کردم .


اشکهایی را بریز که من ریختم .


دردها و خوشیهای من را تجربه کن .


…سالهایی را بگذران که من گذراندم


روی سنگهایی بلغز که من لغزیدم .


دوباره و دوباره برپاخیز و مجدداً در همان راه سخت قدم بزن .


همانطور که من به پا خواستم و ....قدم زدم …

بعد ، آن زمان می توانی در مورد من قضاوت کنی …



نظرات 7 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 17:00

مگر دل را می توان به قضاوت گذاشت
همه این راهها را برود کلاهش برای دل قاضی نمی شود
اصلا و ابدا

دلم گرفته از قضاوت های....

سارا پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 00:28 http://s310.blogfa.com

سلام ابجی.خوبی؟
نظرلطفته ولی دیگه حال رفتن به وبوندارم

طاقت بیار رفیق پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 13:33 http://green90.blogsky.com

سلام ممنون از اینکه بهم سر زدی

سبز باشید

فرمانده مهران (بزرگ ارتش داران) پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 14:47

سلام. ممنون شیدا جان زیبا بود

امید پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 16:16 http://garmak.blogsky.com/

او را به مبارزه دعوت مکن
هیچگاه دردی را که تو کشیدی
وراهی را که تو رفتی
و اشکی را که تو ریختی
و سوزی را که تو کشیدی

درک نخواهد کرد

کاوه یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 12:19

ممنون شیدا جان
عالی بود

reza astarayi! سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 07:06

agar ingoone basham,digar farghi beyne man o to nahkahad bood o majali baraye ghezavat...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد